Budget

När det gäller ekonomi har jag en enorm kontroll. Det är jag som betalar räkningarna, som lägger upp budget och fixar här hemma. Och som blir galen på P om det börjar sina på hans konto i slutet av månaden. Jag la precis upp en budget för juli månad, och det verkar väldigt bra. Trots att vi siktar på att boka en större resa i början på nästa år, och därför lägger undan pengar till det, verkar det som om jag kan spara ett par tusenlappar även denna månaden.

Juli kommer för övrigt bli en väldigt händelserik månad, med allt från Kolmårdenbesök med jobbtjejerna och Bakkenbesök med familjen till sköna stranddagar i Yngsjö och roadtrip till Göteborg. Längtar redan!


Kommentarer
Postat av: Tove

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-11 @ 02:51:38
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0