Saknar

Har spenderat lördag-söndag i Stockholm med bästa mor och syster och shoppat sönder min lilla börs. Det har varit fantastiskt och jag har fått en liten Skåne-dos, men det värsta jag vet är att säga hejdå eftersom jag vet att det dröjer ett bra tag tills vi ses igen. Nu saknar jag hela tjocka familjen så det gör ont.

Sätter på lite musik, i hopp om att må bättre, och vad spelas? Rockstar med Nickelback och då saknar jag plötsligt P väldans mycket och vill att han skyndar sig hem.

Och när vi ändå är inne på saknad så är det skit att mina bästa vänner inte bor närmre så jag kan träffa dem varje dag.

.. men när man saknar är Marabou Mjölkchoklad bästa medicinen, så jag trycker i mig lite till och fortsätter jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0