Shop til you drop

 

Förra helgens shoppingtur till Stockholm resulterade i en ekande plånbok och ett behov av en större garderob... Tjöt till P: "Jag får inte in fler koftor på min hylla!". Operation Bygg-ny-garderob börjar inom kort. Och vem kunde tro att jag behövde ett blårandigt linne till, som jag helt klart inte kommer använda eftersom jag inte använder något av mina övriga blårandiga linnen?.. Hittade även ett par brillor, men köpte inte. Har varit inne och fingrat på dem här i Uppsala också, men inte köpt än. Kommer nog gå ett par vändor till och kika på dem innan jag bestämmer mig. Kan även bli något till vår maskeradlåda till framtida maskeradfester. Har en plan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0