Tuesday

.. och snart har halva veckan gått!

Myser hemma med UGGs på fötterna. Tog en powernap(?) på en timme i soffan, under världens varmaste filt, och nu står jag vid spisen och fixar min specialitet - potatis- och purjolöksoppa. gott. Orkar inte vänta på att P ska komma hem från träningen utan äter tidigare idag. Ovanligt att laga mat själv, eftersom det allt som oftast är han som fixar middagen, alternativt båda två. Det är mycket roligare att laga mat och äta ihop! Minns studentlivet, där vi först åt mat var för sig i korridoren, men som slutade med att vi lagade middagar ihop. Saknar mina fina tjejer! Mallan har precis flyttat till ny lägenhet med sin Daniel, Idisss har blivit mamma(!), Herrman jobbar på PR-byrå i Stockholm och Lövet blir snart sambo, hon med! Och för att inte tala om Jullan, som jobbar stenhårt i USA! Hon kommer bli nåt stort, minns vart ni läste det först! Fina, fina tjejer, vad jag önskar att ni bodde i samma stad som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0