On my own

Tänk vad fint det är att jag har vänner som tänker som jag ibland. Som också är sambos, men som tänker tanken "Vad skönt det vore med en egen lägenhet, som man fick inreda precis som man ville, med bara mina möbler och precis som jag vill ha det". Att slippa kompromissa och få ha allt det där man drömmer om. Gud vad skönt det är att ha vänner som vågar uttala de där tankarna. Och vad skönt det är att vi ändå vet att ingen av oss någonsin skulle byta bort våra älskade, underbara män (och gemensam lägenhet) mot en egen lägenhet, trots att fantasin om en sådan ändå finns där.

Jag är så innerligt tacksam att jag har så fina vänner som jag har, som har samma tankar som mig och som jag kan ventilera allt med. Ni är så fina, så fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0