Sunday

 

P, Malin, Ellinor, jag och JP.

Igår grillades det för fullt, spelades kubb och "När då då?" med snillen som spekulerade. "Men Bellman.. var det inte han som uppfann telefonen?" och "När Amnesty grundades? När började man vara snäll mot fångar då?" ledde till många skratt. Vi glömde kameran hemma, men snodde en mobilbild från Mattias facebook. Nu står en glutenfri kladdkaka i ugnen och vi väntar strax besök av Ps föräldrar. Sen stundar en fotbollsmatch som jag gärna skulle se, men känner lite stress med all tvätt och dessutom har jag ont i halsen efter en småkylig försommarkväll igår. Typiskt. Men jag ska agera fotbollsfru nästa helg och heja heja heja. Och då ska vi även besöka Solvalla, tro't eller ej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0