Vintertid

Snön ligger vit på taken... eller nej, det gör den ju faktiskt inte. Men det är isande kallt och vi väntar bara på att snö ska börja falla från himlen.

Jag köpte pjucksen från ett par inlägg ner. De sitter som en smäck och kommer börja användas inom kort. Dessutom körde vi en garderobsutrensning igår och då hittade jag ett par fina, bruna, höga vinterskor från Le Coq Sportif. Säkert svindyra på den tiden då det begav sig. Och sen har jag köpt en dunväst också, från Peak Performance. Så tyvärr, familjen, det blir inga klappar till er i år, jag har handlat alldeles för mycket till mig själv..

Nä. Några julklappar har jag faktiskt också hunnit inhandla. Och ikväll blir det paketinslagnig! Med julmusik i bakgrunden! Och efter det ska jag lägga mig i soffan, med huvudet i Patriks knä, med mina UGG-tofflor på fötterna och läsa Allt i Hemmets Julspecial. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0