Dagarna man minns

Just nu är det fullt upp i mitt liv, kanske inte så konstigt att jag inte hinner med bloggen.. De senaste veckorna har jag bland annat varit på konferens i Linköping med jobbet..

Karin, Per, jag, Ulrika och Fredrik

.. haft en riktigt tjejutgång i Örebro med korretjejerna..

Jag & Ida

Ida, jag och Sandra

.. åkt svart backe under påskfirandet i Sälen (men där fick vi med oss en bildfri kamera hem, eftersom vi hade så roligt missade vi att ta en enda bild!)..

Nu väntar fler roliga helger, med både Skåne, två Stockholmshelger och massa annat kul! Bokade nyss hotell till en helg i Stockholm! Underbart.

Märks det att jag har en ny favoritklänning inkl. halsband?.. Fick dock hem en ny Odd Molly-klänning idag som snabbt kommer bli en ny favorit!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Var ni på Konsert & Kongress i Lkpg? Tycker mig känna igen den där väggen med växt på... :P

2012-04-13 @ 00:00:26
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0