Spring för livet

Det är vad jag ska göra om ett par veckor, då Blodomloppet 2012 går av stapeln! Idag köpte jag ett set från Stadium, med rosa joggingjacka och svarta joggingtights - se här, för att öka motivationen. Nu är jag laddad till tänderna! Saknar bara ett par riktiga joggingskor, men det får vänta. Ska börja träna på gym också, är min plan. Nästa vecka drar jag igång, första gången med PT (eller instruktör, men det låter lite maffigare med PT, då ökas min motivation ytterligare..).

Imorn står ännu mer shopping på schemat. Jag tror jag ska inhandla en väska jag drömt om ett tag (nej, inte en Mulberry eller Marc Jacobs, utan en mer praktisk, men fantastiskt fin från Svenskt Tenn). Och så blir det nog en förnyelse av garderoben. Två par nya jeans blev inhandlade för ett tag sedan, ett par chinos likaså. Så nu är det överdelar jag är ute efter. Spännande värre!

Jag älskar shopping..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0