Right now

Melodi: Tio små apor hoppade i sängen
"Fyra små barnaudionomer skulle hålla i en föreläsning/utbildning,
Å blev sjuk, så var de bara tre...

Tre små barnaudionomer skulle hålla i en föreläsning/utbildning,
A fick vabba, så var de bara två..."


Tillsammans med de andra barnaudionomerna var det idag utbildning & föreläsning för BB-personal. Tyvärr hade vi ett manfall på två på grund av sjukdom, så föreläsningslotten föll på mig (dock med A vid min sida, som fick hjälpa till att svara på frågor). MEN.. vad galet stolt man kan vara över sig själv efteråt.

Därefter tog jag en sväng på stan och köpte födelsedagspresenter till best-boyfriend-ever. Sjukt nöjd. Och hoppas han blir likaså!

Nu ska jag strax slänga mig i sängen, läsa en bok & njuta lite av att det bara är två dagar till helg! Och njuta lite till av att vår nya säng förhoppningsvis dyker upp inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0