Hard work, work

Okej. Nu har jag slitit häcken av mig ett par veckor på jobbet, på grund av mycket frånvaro (sjukskrivningar, semestrar, underbemanning...). Jag är fullkomligt slut, och välkomnar därmed planeringsdagen imorn med öppna armar! Jag slipper plocka av mig ringen, jag kan måla naglarna ikväll och jag behöver inte se väntrummet tjockt av patienter som väntar på att jag (eller någon annan i vitblå dress) ska ta hand om dem (jag avskyr när patienter får vänta, jag skulle helst vilja ta in allihop på en gång, men det går ju inte riktigt..). Nä, för imorn låser vi dörren och går igenom nya utrustningar och peppar varandra! Sjukt skönt. Det gör att jag kommer vara fit for fight på måndag igen och orka möta patienterna med ett leende! Dags att ladda batterierna helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Hej Soff! Kan försöka trösta dig med att jag ibland gillar att hänga i väntrum...så det kanske dina patienter också gör ibland! det är lite mysigt att sitta där och läsa tidningar - ibland blir jag rentav besviken när det blir min tur och jag måste släppa ifrån mig min tidning!

2012-01-31 @ 21:16:49
URL: http://ronile.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0