Back to basic



Imorn börjar rutinerna igen - jobb, nyttig mat (hej-då-rött-vin-på-altanten-och-resgodis-i-mängder) och träning ett par gånger i veckan. Idag har jag ätit mackor med nutella och två cookies för att kompensera den kommande nyttighetsperioden.

Semestern har varit extremt skön och efterlängtad. Jag har kunnat släppa jobbet (förutom det egna företaget, där jag svarat på mejl och dylikt som vanligt) och riktigt slappna av. Vi inledde med en vecka i Turkiet, för att sedan bege oss mot Värmland och slutligen Skåne. Det har varit allt från lugna kvällar med vin och kortspel till galna dagar på Skånes sommarland Tosselilla. Och jag längtar redan tillbaks, men njuter så länge av bilderna på kameran.

Igår körde jag en shopping tillsammans med bästa svägerskan. Skramlade ihop tre nya hösttröjor, x antal strumpor, ett regnställ (som ska lämnas tillbaka, efter noga övervägande insåg jag att jag inte behöver ett till..) och insåg dessutom att jag är i behov av nya skor. Jag fick span på ett par från Puma, men insåg att det nog är stövlar jag behöver. 

Nu hejar vi fram Emma Johansson (åh nej! Hon fick just punka!) i OS. Själv har jag också suttit på en cykel nyligen, men den var inte riktigt som den skulle. Eller var det just det den var! Bilden är från Tosselilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0