Rain

Jag fick välja mellan att hänga på P för att kika på en fotbollsmatch (hans fotbollslag, men han spelar inte pga skada) och stanna hemma. Jag stannade hemma. Det ösregnar ute. Jag ska mysa ner mig i soffan och kika på Sex and the city, för att det var länge sen. Kanske baka bullar? Jobbet flyter på bra, jag bara fixar med texten just nu. Korrar hundra gånger om, "kanske bättre så?", "nä, sådär kan jag ju inte skriva!" osv. Det blir nog bra det här.

Vi startade dagen med en två timmar lång frukost, som kändes lite som att den gick över i lunch till slut. Jag gillar sådana morgnar. Det känns som söndag, fast det är lördag. Det känns så bra! Trots regnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0