Jobba, pausa. Jobba, pausa.

Lyssnat på Panetoz nya låt "Dansa, pausa"? Refererar till den när jag ska berätta hur dagen ser ut. Jag jobbar, pausar, jobbar, pausar. När jag jobbar går det i en himla fart, text sprutar ut och det känns riktigt bra idag! Sen blir det paus (surfa, diska etc.). Och så tillbaks till datorn igen för jobb.

Jag är så himla nöjd över att kommit igång med träningen. Igår var jag ute på äventyr med Elinor och Kattis. Vi försvann ut till skogen för att ta en springtur. Dessvärre sprang vi vilse, trots karta, så det blev även lite promenader i vild terräng och ett blött träsk. Men vi joggade runt fem kilometer, så jag är nöjd! Och det var väldigt, väldigt trevligt! I måndags var jag på gymmet och planen är att hinna med det imorn också, innan det blir picknick med Malin och Elinor!

Nu är pausen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0