Work

Jobbar idag. Skriver så tangenterna glöder, så fingrarna nästintill blöder. Rödmarkerar ord, meningar, som kanske inte passar in, som kanske är för svår text, som kanske måste dubbelkollas en extra (eller tusentals) gånger till. Och så tycker jag att det är så himla, fantastiskt kul. Ibland pausar jag, för det måste jag, med att blogga lite grann. Skriva lite grammatiska fel. Stör mig lite på att sittpuffen, som Patrik sitter i bakom mig, låter när han rör sig. Snart fotbollsträning, då gäller total tystnad. Bara jag, min godispåse och ett par knattrande tangenter.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahahah! (angående makaronipudding :P) Anytine han vill ha makaronipudding, will there be makaronipudding här!

2012-05-15 @ 19:50:12
URL: http://haggberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0