PIP

PIP 2009. Då såg det ut såhär, och såhär, och såhär och på ett ungefär såhär.

Lyssnar på Kalle Bah, Kapten Röd, Hoffmaestro, Melissa Horn (ja-ja-ja!) etc. och längtar till sommarens festival. Har jag tur får jag ledigt och just för tillfället håller jag alla tummar jag har.


Igår spenderade vi dagen på innergården, liggandes på en filt bland det gröna gräset, ätandes röda små bär kallade jordgubbar. Den röda färgen lyckades sen leta sig upp till mina axlar och har stannar där sen dess. Aj-aj. Mysigt vart det i alla fall. Sen blev det Champions League-final, med måttligt intresse från min sida.. Hejade på Inter, just för att jag tycker att de har tuffare namn och snyggare fotbollsspelare än Bayern Munchen. Och så vore det ju kul för Mourinho att vinna titeln för andra gången. Eller okej, det senaste snappade jag upp från boyfriends anledningar till att heja på Inter..

Idag hade vi tänkt luncha på stan på en uteservering, möjligen skulle det slinka ner ett glas vin. Så var det tänkt. Men så ösregnar det! Damn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0